lördag 3 mars 2012

Ungar, hundar och katter


Min Denzel, nybadad och nykammad.
Johanna badade och jag kammade!

Här är Nisse igen!

Hittade en bild som inte var på tvärsan!
Jag missade att anmäla till inofficiell utställning i Karlskoga:( Skit! Kanske jag åker dit och tittar på Exxon?! Det är en inoff i Kristinehamn i maj. Men innan dess så ska Maja ställas i Västerås officiell utställning, får se om det blir jag eller Sofie som ställer hönshjärnan Maja:))

Älskade ungar, hundar och katter
Johanna och hundarna

Alexander och Nisse

Nisse och Maja "dödar" katten

Emilia och Maja


Emilia och Tuva

Alexander och Nisse


Min tjockis MISSEN, som snart fyller 12 år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bruno & Milli

Nu hoppas vi på valpar i maj! ( Qillen) Bruno Bruno Havannaville’s Quick N’Easy 🩷🩷🩷🩷 MLLI Milli StrandWiks Emilia 💖💖💖💖💖